GRÄNSEN ! ;D

Idag har jag varit i Riksgränsen hela dagen med skolan. Jag åkte med Mathilda, Lina, Julia, Julia, Ida, Isabelle och Ida :) Det var jätteroligt. Fanny ramlade och slog sig i ansiktet..tråkigt för henne,
På vägen hem flummade jag och Mathilda på bussen ;) Vi smsade massa svammel till folk på bussen, haha, roligaste bussresan EVER ! Eller hur Mathilda ? ;) Sen när vi kom fram, bara drog och slet alla i sina skidor och var helt galna ;S Efter de åkte jag och mamma till mommo fär vi skulle äta palt ;D
Sen åkte vi hem och gick ner till förrådet och mamma blev lite crasy för att de var så mycket saker, hehe ;)
Men nu ska jag plugga på Fredriks glosor, sen TV. Kram hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0