hemma nu (:

Kom precis hem från mommo, moster anna var där och hon lovade att hon ska sy en mössa åt mej för min har blivit för liten. Vi pratade om allt möjligt i en och en halv timme. Sen körde mamma hem mej, och nu ska jag väl sitta här och titta och kanske plugga lite om jag ids.
 I alla fall så är min mamma supersnäll, och säger att Fanny får komma hit och sova på fredag :D
Om typ två veckor kommer Andreas och då ska jag klippa och färga mitt hår, de kommer bli superbra :D
Jag saknar Sara och Alina, men inte Fanny för hon är en bajsunge ;) hoppas du läser de här Fanny, du måste ringa till mej i så fall ! ;)
aja jag skriver kanske senare.

idaa (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

EMMA ! TA BORT BILDEN ! :) NU ;b den är ju jätte fulig ^^

2009-02-22 @ 19:41:30
URL: http://idajohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0