hej allihopa !

 Hej! Jag och Fanny kom precis hem från marknaden, Emelie och Ella gick till Ella och äta. Sen kommer dom hit.
Idag vaknade jag , tog på mej kläderna åt frukost fixade mej, sen gick jag och Fanny ut för att vi skulle demonstrera, men de var så kanllt så vi gick hem. Efter de kom Ella och Emelie, då gick vi kicks, sen hem sen till marknaden, sen sporthallen, sen hamburgare , sen till Ela för att vi skulle passa hennes hundvalp när hennes mamma var och handla. Efter de tog vi med hunden till marknaden och sprang så vi skulle hinna köpa godis innan dom han stänga och vi han precis :D  Och nu sitter vi här och Fanny spelar gh, och jag ska sätta in lite bilder på datan (: ha en bra alla hjärtans dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0