090421

Hej hopp ! Jag och mamma kom nyss hem, vi har varit först på en affär som jag inte minns vad den heter, där köpte vi i alla fall garn så vi kan börja väva skoband :) Idag: Vaknade, fixade mej och åt, skolan , sen kom jag hem pratade med mamma, sen åkte vi till den där affären och köpte garn då, jag köpte också en väv-sked, sen var vi på bibloteket och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli färdig för jag dör snart av hunger ;) Men nu ska jag gå och äta, hejdå :D Hur var erat påsklov förresten? :D Eller alla kanske inte hade påsklov?

Kommentarer
Postat av: Ronja

Min påsklov har varit bra,har mest jobbat:) själv då?

2009-04-21 @ 18:04:14
URL: http://ronjasjodin.blogg.se/
Postat av: Binee

Sv: Har aldrig hört låten men jag kan ju lyssna på den :) Sen ser vi ju ;) Det är ju ett tag kvar till skolavslutningen :p

2009-04-22 @ 19:19:23
URL: http://robinesandbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0