hemma

nu har jag just kommit hem till kiruna. skulle egentligen bara åka hit för att jag saknade mina småsyskon. men påvägen ringde jag pappa och dom skulle åka till kuoksu...
saknar ju mina fina♥
men ♥mamma♥ är ju iallafall hemma.


Dag 8 - Mina favoritskor
jag älskar att köpa skor. jag skulle kunna ha tusen par olika.
fast dem bästa skorna som finns är sköna skor.
en gång fick jag ett par skor av min plastmoster. hon hade använt dom innan ch dom va lite slitna.
röda var dom och jag har ingen bild på dom. jag använde inte dom inte början, men en dag så provade jag ha dom.
det var som att gå på moln och jag har aldrig haft så sköna skor.
sååå sköna, men dom gick ju sönder av att jag använde dom så mycket så nu kan jag inte använda dom längre.
vila i frid mina älskade skor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0