slöseri med pengar

på sista tiden har jag handlat massa grejer till hemmet inför flytten. ni förstår typ diskmedel, diskborste, tvål, trasor, en mikro, batterier o.s.v.
och jag inser hur tråkigt de är. de kan ju vara kul om de är nått snyggt eller coolt. men jag tänker typ att kul att bli stor, alla ens pengar går till tråkiga saker. för vem vill lixom köpa en skurborste och toapapper för lönen?
nu har jag ju inte betalat dom sakerna med mina pengar, men jag menar när jag blir vuxen och måste köpa allt de själv.
idag slösade jag däremot mina egna pengar på något kul. jag hittade ett par jättesnygga byxor och en jättesnygg jacka. 1060 kr blev de tillsammans, men jag är nöjd och jag ångrar mej faktiskt inte. ni kan få se bild på dom imorn kanske.
åsså köpte ju min snälla mamma en jättesnygg klocka och ett par solbriller till mej.

Kommentarer
Postat av: caweol

vill inte vill inte vill inte vill inte :'(

2011-08-16 @ 17:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0