dag äääääälva

dehär blir ett ganska långt inlägg för jag ska ju som skriva om mina syskon, och jag har ju några.. :)

från störst till minst:

andreas
min 8 år äldre storebror. andreas flyttade till luleå när han var 16 år och gick frisörskola och bodde i ett kollektiv, där träffade han sofia som han sen år 2008 gifte sig med i gammelstad kyrka. dom flyttade till stockholm i lite mindre än ett år och andreas gick make-up skola. sen fick dom veta att dom skulle få en liten bebis, då flyttade andreas och sofia tillbaka till luleå och där födde dom en liten söt dotter.
andreas har alltid varit världens bästa och snällaste storebror och alltid funnits där och tröstat mej när jag har varit lessen.

natalie
är egentligen inte min syster, utan min pappas frus dotter. men vi har levt ihop sen vi var 6 år och skulle nog inte kunna tänka mitt liv utan henne.
natalie kan ena stunden vara helt lugn och sen nästa sekund så är hon helt vild och kan inte sitta still och bara svamlar. men de är de som gör henne så bra!

smilla
en sjuåring med helt galet humör, ena stunden så kan hon vara min lilla solstråle som gör allt jag säger och världens sötaste. nästa sekund så är hon arg som ett bi och lyssnar inte och gör allt man säger att hon inte ska. smilla älskar att visa att hon är duktig.
minns att innan hon kom så visade pappa och jennie ultraljudsbilden till mej och natalie och vi var väl runt 7 år och skulle gissa vad de var, vi trodde de va typ en krabba. men när jag fick veta vad de var blev jag så glad.

malte
min enda lillebror, spelnörden som älskar monster och bilar och allt som har med spel att göra. killen som gör allt för att vara cool, fast han bara är 5 år.
ibland kommer de saker ur hans mun som man inte förstår var de kommer ifrån, som när han sjöng "sankta lucia, ge mej en tia, tian var toppen, dra mej i snoppen"

esmeralda
den underbaraste lilla tjejen som finns. största delen av tiden är hon glad och springer runt och skrattar åt precis allt. sötungen tror att hon är större än hon är. snart 3 år, men hon ska äta och göra allt likadant som smilla och malte. lillasystern som alltid får en att skratta när man är lite småhängig.
vill man få esmeralda att göra något så är de bara att säga att hon inte får. för då gör hon allt.
och hon älskar när man leker med henne, direkt jag lämnar henne så kommer hon efter och ropar "ämma".


alla mina syskon lika bäst! jag älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0