Dag 2

Min första kärlek var nog när jag var ungefär 6 eller 7 år, min mammas bästa kompis och hennes son (som jag aldrig tidigare hade träffat) kom till och oss och hälsade på. Jag minns att vi hoppade i sofforna och lekte gömma nyckeln på toan. Vi fortsatte leka gömma nyckeln på just toan (varför vet jag inte) varje gång vi träffades hos mej, men en dag så pussades vi..vi var ju små ;o
Sen var vi med varandra ganska ofta och en gång hittade fick vi tag på en fågel och tog in den hos hans mommo och försökte mata den och allt.
jag minns också när jag ritade ett hjärta på ett papper och sen bad hans mamma ge den till honom. HAHA.

Det var min första kärlek.

Nu om dagen. jag vaknade, tittade film och sen kom karenann och Wilma, senare ska jag väl gå ut eller nått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0