2012 var året då...

Januari
Vi åkte till kiruna, karesuando och tillochmed ända till kauto för att marknadsföra skolan.
 
Februari
Det var en galet rolig vintermarknad i Jokkmokk.
 
Mars
Jag blev faster för andra gången åt en söt liten kille, Tintin!
 
April
Påsklovet var lika kul som alltid.
Maj
Ett himla kul förbundsmöte i Björkliden.
Juni
Fick sommarlov. Städade ur gamla lägenheten och flyttade in i nya. Sápmi awards i Jokkmokk. 
 
Juli
Kalvmärkning, jobb, kirunahäng.
 
Augusti
SameSM, höstmarknad i jmk och jag började tvåan.
September
Blev gudmor åt kanske världens sötaste gudpiga.
 
oktober
 
November
 
December
Var en rolig månad eftersom att kusin Karro äntligen tryckte ut en unge som jag har tjatat så länge att hon ska göra. På jul kom även storasyster Sara upp och firade med oss och det gjorde verkligen min jul mycket bra, plus att Vilja och Tintin var så söta.
 
Det var bara lite av mitt 2012.
Nu välkomnar vi 2013 och jag hoppas verkligen det blir ett kanonkul år eftersom att jag fyller 18 mm.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0