helgen som var

I fredags hade jag skola, slutade halv elva, for och åt lunch, sen kom Fay, Nilas och Erik hit.
Så vi drack kaffe och pratade, när Fay for så myste jag och småpojkarna ett tag framför tv:en innan det var dags att gå till bussen och möta Maria med Nina.
Sen kom min älskade Annis och hämtade upp mej så for jag med henne, Ekka, Larsa och Anna till boden för att bada på nordpoolen en stund innan vi fortsatte till Luleå.
I lördags gick då jag och Matilda runt på stan för att göra reklam för min storebror, sen for vi och åt lunch på Ban Thai med Yamina.
Där träffade vi "Arn" Och "Loffe" Carlsson.
På kvällen myste jag bara med storebror, Sofia, Vilja och Tintin.
Väl här i Jokkmok så hade våra "kära" grannar(läs: dumma bajsgrannar) skottat för hela våran dörr med tösnö.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahhahahah !!!!!

2012-05-07 @ 13:07:22
URL: http://emie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0