torsdag

Hela dagen idag har jag trott det är onsdag och jag hann till och med tänka att "jag kan tvätta imorn, för de är ju bara onsdag".
Men sen fick jag ett inlägg i min logg av carro som fick mej att inse att det är fredag imorn, vilket betyder hem till kiruna!
Det är ju snöfestival där ihelg så det blir väl att se vad som händer där.
Fick iallafall ett samtal där det blev sagt någonting ganska kul som ska hända imorn kväll! Så det ser jag fram emot!
Dagen har jag faktiskt mest spenderat till att plugga, fick ju sluta klockan 11 för att det inte var nå folk i skolan nästan.
Så jag har gjort tre inlämningsuppgifter!!!! Tre stycken efter varandra och nu håller jag på med mitt fjärde, som jag däremot ska ta en paus ifrån för att packa och platta håret och sen fara och titta fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0