bättre beskrivning av året 2011

Januari - Jag hade pojkvän, umgicks med honom, julia och lucas vaarje dag. vi tillbringade väl mesta tiden på uh.
Jag träffade även Janni för första gången.
Februari - de tog slut mellan mej och min pojkvän. Det var jokkmokksmarknad, vi for dit trots magsjuka. Jag sökte in till gymnasiet, minns att jag skulle söka humanistiska, men precis innan jag skulle trycka på skicka knappen så skrev jag in jokkmokk där!
Mars - Det var sportlov, vilket jag tillbringade i karre och jobbade, körde skoter osv.
April - Fyllde 16 år, tog skoterkortet, hade påsklov då jag for till viikus. i slutet av månaden åkte jag till Berlin, vilket jag är så himla glad för, världens coolaste ställe!
Maj - For till tromsö med världens bästa sameintegrering! Hann även vara till Turkiet med mamma. Skoltiden började dra mot sitt slut.
Juni - Sommarlovet slut vilket innebär slut på grundskolan. Hade helt underbara första veckor på sommarlovet! Jobbade lite med jonte, spelade inte film. i slutet av månade for jag till Pounikko.
Juli - Jobbade, hade gärden, myste på med kusiner och vänner. Fick veta att jag hade kommit in i Jokkmokk. For till luleå och umeå.
Augusti - Var jag till Finland och hälsade på faffa å Henni. Det var Same-SM, sen flyttade jag till jokkmokk!
September - Jokkmokk hade tagit över mitt hjärta. färgade en blå slinga i håret. köpte en iphone!
Oktober - Det var höstlov, jag for till Karre för att jobba och umgås.
November - Jag skaffade gymkort, var åter igen i karre.
December - Började december med att åka till luleå, vara barnvakt och färga håret oranget. For hem också och lyssnade på Kristian Anttila, sen var jag en helg i jokkmokk då ida kom och hälsade på. Sen blev det jullov och jag har hunnit med massor under jullovet!
Det var en del av mitt 2011 lite mer beskrivet.
Lycka till 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0