stackars lilla mej.

I söndags när jag skulle åka hem från kiruna så fick jag för första gången sen jag började i Jokkmokk känslan att jag hade kunnat stanna kvar lite längre.
Kände att jag inte hade hunnit vara hemma nog länge, fick hemlängtan innan jag ens hade åkt.
Jag känner att jag inte han vara till mommo och inte heller han jag vara med mamma så mycket som jag ville.
Tror mest att de är för att jag är sjuk, har alltid varit mammas lilla flicka när jag har varit sjuk, typ sovit i mammas säng, legat nerbäddad i soffan på dagarna och mamma har tagit hand om mej.
Jag tycker synd om mej själv just idag, haha!
Men nu är det sängen som gäller, godnatt!
MAMMA ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mammas lilla hjärta,älskar dig<3

2012-02-14 @ 13:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0