faster emmaleena.

För lite mer än 2,5 år sedan var jag i Pounikko som vanligt på sommaren.
Vi åt tacos och firade att Mats och Britt hade fått en liten pojke, en liten Sander.
Mamma ringde Ulrikas telefon och ville prata med mej.
Med glädjen upp över öronen sa hon "Har du läst smset i din telefon?! Gör det och ring mej sen!"
Jag tog min telefon som låg på laddning och tittade. Ett sms från min storebror,
"Hej älskade syster, du ska bli världens bästa faster."
Alla som satt inne i huset såg hur jag blev så glad så jag knappt visste vad jag skulle göra.
Jag ringde mamma fort och bara skrattade och var lycklig.
Jag minns då mamma ringde på natten och sa att det var en tjej, jag var så glad, kunde inte somna om, bara låg vaken och längtade efter att få träffa de lilla livet.
Om 4 dagar fyller världens underbaraste unge 2 år.
Om ungefär en månad blir hon storasyster och jag blir faster en gång till.
I'm so happy.

Kommentarer
Postat av: ida

ska du till lule ihelg? :)

2012-02-15 @ 18:50:33
URL: http://lappunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0