emelie

Läste just min vän emelies blogg och kom på att jag måste berätta hur hon lurade mej och janni!
För några månader sen bestämde vi att hon skulle sova hos oss under jokkmokks marknad, och vi såg fram emot det.
Bara någon vecka innan så sa hon att hon inte kunde komma och jag och janni blev såklart ledsna.
På fredag förra veckan så smsade jag med emelie, hon frågade om marknaden var skoj och så vidare. Jag frågade vad hon gjorde och hon sa att hon bara satt hemma.
Lite senare ringer Blind och frågar vad jag gör, jag blir förvånad därför att jag vet att just han hatar när man ringer och pratar onödigt prat. Sen frågar han vart jag är och säger "men titta ut mot vägen nu för jag åker förbi med en bil och vinkar och kommer och pratar en stund."
Jag tittar mot vägen, ser en bil med blind i men fattar inte vilka mer som sitter där, tillslut kommer dom gående mot oss och jag frågar janni vem de är.
"Emelie" säger hon och jag blev helt chockad.
Började nästan gråta av glädje, haha! Men de var ganska kul och gulligt att Du överraskade oss Emelie!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! Puss på dig gosan! <3

2012-02-12 @ 20:30:48
URL: http://eajn.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Saknar er för den delen! Måste komma snart igen :)

2012-02-12 @ 20:31:11
URL: http://eajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0