what happens in kiruna

idag var jag som sagt på skolan, och inte bara en stund utan i fleera timmar.
träffade lärare och kompisar och kul hade jag.
efter att jag hade varit där så for jag till pappa. lekte med esmeralda hela resten av dagen tills hon ville sova.
smilla och malte hade som vanligt inte tid för sin storasyster och var bara med sina kompisar.
esmeralda sa hela tiden till mej såhär "du är min bästa kompis". hon förföljde mej hela dagen, tillochmed när jag va på toa stod hon utanför dörren och bankade och fråga om jag va klar snart. min älskling. ♥
sen for jag upp till mamma för att vara med henne, andreas och vilja. när vilja somnade så svamlade jag och andreas mest. haha, hade varit kul att få allt på film.
men nu ska jag typ försöka framkalla lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0