vi galningar

igår hade vi en jättemysig kväll, vi åt popcorn och tittade tv och lyssnade musik och allt vad vi nu gjorde.
vi åt först en påse popcorn och sen skulle vi ha en till, och de gick inte så bra för gabinus var inte lika duktig som jag så då såg de ut såhär:
hela lägenheten luktade brända popcorn och gör de fortfarande efter fleera timmars vädring.
jaja men kvällen slutade iallafall med att vi skulle sova tillsammans här, vi la ihop min säng, bäddsoffan och jannis säng. på morgonen när gabinus kom och väckte oss så var de bara jag och janni kvar.
jaja till idag då. yamina har just agerat frisör åt janni och gabinus och nu städar vi för fullt. eller janni städar och jag bloggar. men jag ska hjälp henne nu.
senare ska vi baka och mysa som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0