in kiruuunaaaa

befinner mej i kiruna just nu.
for med karlina hit och har hunnit få massage av min underbara mamma och träffa massor av folk!
imorn ska jag fara till högga och hälsa på. har ju saknat mina gamla lärare!
imorn kommer även andreas och vilja åsså ska jag ju fara och träffa mina älskade småsyskon och pappa och jennie.
kanske kika lite på stan och sånt också.
mer har jag väl inte att säga.
så coola är vi.

sen måste jag dela med mej av en liten rolig historia.
Kannibalerna hade tillfångatagit en Finne och låtit honom koka tre timmar i stora festgrytan.
Då de gläntade på locket spratt finnen upp och ropade:
-Underpart, krapparna. Satan perkele så sönt, kan ja låna en hanttuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0