åhåjjj!

nu har jag inte bloggat sen lördag, men de är bland annat för att jag har köpt en iphone4 och jag är helt kär.
kan knappt lämna den ifrån mej, de är hemskt hur mycket man kan tycka om en telefon.
och man kan tyvärr inte blogga från blogg.se med iphone, så inom en snar framtid så ska jag göra en ny blogg, men jag vet inte vilken sida jag ska välja ännu.
såklart kommer jag länka till den nya bloggen här när den är färdig och tills dess bloggar jag här.
jag har också gått och blivit lite blåhårig.
här ser ni! jag är nöjd faktiskt!

Kommentarer
Postat av: elina

det går visst blogga från blogg.se nu! :)

2011-09-28 @ 16:05:39
URL: http://elinaenoksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0