28 september

Igår var jag och Janni på massa affärer och på ajtte för att fördriva tid.
Sen åt jag, Janni, Sanne och Josefin hemmalagad pizza, guud va gott de ca! Sen for jag ut och gick med trix runt talvattis. Skönt att göra såna saker, sen när jag skulle lämna tillbaka trix så skulle jag väcka Gabinus också, jag stod och pratade med honom och jag trodde han var vaken, men idag kom han inte ens ihåg att jag hade vart där.
Efter de bjöds de på fika hos sanne och jossi, då beställde vi också I <3 sapmi tröjor till skolfotot. Han även med att åka bil en stund, runt runt i Jokkmokk. Och jag hann till och med lägga mej tidigt att sova!!
Just nu har vi samhällskunskap med Jonas, de är kul tycker jag för då får man diskutera om roliga saker. Ni får en bild på de åsså får ni en bild på mitt schema!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0