Samhällskunskap

Ett av dom roligaste ämnena vi har nu på gymnasiet är samhällskunskap. Vi har en jättebra lärare som är bra på att förklara, har humor och bra på att göra allting på ett sånt sätt så man lär sig. De är svårt att förklara hur.
Men allting blir så mycket mer intressant när läraren är bra.
Just nu håller vi på med ett projektarbete som ska redovisas imorn. Och jag måste säga att jag är nöjd över de jag och janni har gjort och ska redovisa. Ser ju hur det blir imorn.
Föresten så hade vi krig idag. Jag, janni och Ano sprutade hår mousse över varandra, de var mousse över hela oss själva, massa på golvet och utanför oss också. Kul hade vi och de slutade med att vatten blev inblandat så då gav Ano upp när han var helt genomblöt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0