ifall att ni ville veta

jag brukar mest vilja skriva positiva inlägg i min blogg.
men nu måste jag avreagera mig lite.
  1. jag har haft ont i mina ögon och mitt huvud ända sen lördag, och det är inte såhär vanligt ont, utan de gör lixom konstigt ont.
  2. när jag vaknade idag hade jag dessutom fått munsår..jag brukar ALDRIG ha munsår. och ni förstår säkert känslan när såret är precis i mungipan åsså läker de, sen gäspar man eller äter nått så man måste gapa väldigt stort, då öppnas munsåret igen och det gör sååå ont.
  3. det låter som att grannen som bor ovanför oss är i samma rum som en när han spelar musik och pratar..
men jag har även positiva saker att berätta!
  1. våran marknadsföringsplan går superbra och idag fick vi ett glatt besked! Samefolket next, om ni fattar.
  2. idag var jag och karolina till gällivare på övningkörningskurs, så nu väntar vi bara på papprena så vi kan börja övningsköra.
  3. igår hängde vi upp massa tavlor i våran lägenhet så nu är det faktiskt lite mysigare!
  4. idag köpte jag äntligen en ram som jag kan stoppa bilderna på min familj i.
  5. när jag kom hem och in i lägenheten så såg jag att världens bästa janni hade städat HELA lägenheten. ♥

Kommentarer
Postat av: emie

ååh, jag saknar er tjejer! <3

2011-11-15 @ 15:45:11
URL: http://eajn.webblogg.se/
Postat av: Kurri

Ja nån av er måste ju städa och de är ju knappast du :D

2011-11-17 @ 00:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0