bara för att ha någonting att skriva om

På svenskan i skolan så skulle vi ha en kort berättelse och sen en sann berättelse som var falsk. Man skulle berätta för klassen och dom skulle gissa vilken som var vad.
Den första jag berättade handlade om när jag och mamma var i stockholm sommaren 2009 hos min storebror och sofia. vi och deras två kompisar for på gröna lund för att titta på lady gaga, som hade kommit till stockholm för att uppträda. Det var över 22.000 människor där och tittade den dagen.
Den andra handlade om när jag var i stockholm sommaren 2008 och jag och natalie var på liseberg, då träffade vi tobbe trollkarl.
Vilken tror ni är sann och vilken är falsk?
Den första är sann och dom flesta i klassen trodde att den andra var sann. Så jag lyckades alltså övertala dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0