trött

ville bara säga att jag inte orkar lägga upp bilder från tromsö eftersom att jag inte orkar sno bilderna från dom andra och dom enda bilderna jag själv har är ego-bilder på mej, ida och aina och bilder på sälar. nej jag skojar bara, har några bilder och ni ska få se, fast inte just idag.
annars då? jo igår kom pappa hem från sitt jobb i saudi arabien, kul att ha honom hemma igen.
men nu ska jag titta lite "dumma mej" eller vad den nu heter och sen ska jag sova och en skön natt kommer de allt att bli!
måste berätta en rolig sak föresten, eller inte rolig, men lite komisk. jag var lite surig mot mamma på stan idag och fick sedan dåligt samvete så jag ringde och sa förlåt. "men de gör inget, jag brukar tänka att när du är arg så vet jag att du är normal. du är ju nästan aldrig arg, så jag blir bara glad när du är arg för då vet jag att du är normal." var hennes svar. haha. söta mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0