sommarkänsla

idag när jag vaknade fick jag sommarkänslor för första gången dehär året. inte för att solen sken eller så men de bara kändes som sommar i kroppen. härlig känsla måste jag säga!
har hunnit vara till min kusin för att låna en kolt och fixa färdigt alla saker till grundenten och skolavslutningen. sen varit på uh en sväng och varit med elina och viktoria.
imorn är det skola men vi ska bara kolla boboll-mathen och promenera midnattsolstigen, sen ska vi ju gå på "föreläsning". kul dag imorn!

jag känner mej som en bra medborgare i sverige eftersom att jag inte visste fören typ förra veckan när våran nationaldag är, visste ju tillochmed att norge har sin 17 maj. men iallafall:
GRATTIS SVERIGE.

brukar ni fira nationaldagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0