skoproblem

för lite mer än ett år sen fick jag ett par skor av min bonusmoster. röda var dom och i början använde jag inte dom så mycket. men ju mer jag använde dom ju mer kände jag hur sköna dom var. jag har aldrig (utan att överdriva) haft så sköna skor.
men nu efter kanske lite för mycket användning så har det blivit stora hål i hälarna, nästan så att man inte kan använda dom.
men efter att ha tittat i kiruna, i berlin, i stockholm, i turkiet och i tromsö så har jag inte hittat nå liknande och inte heller några som var så sköna.
en natt för veckan satt jag och letade på internet efter ett par liknande, men efter 3 timmars letande utan någon framgång så gav jag upp.
idag efter att ha ätit lunch for jag med pappa och dom till team sportia. gick omkring där och hittade väl ingenting intressant, sen kom jag fram till barnskorna och där fanns de ett par skor som tog min blick, gröna var dom, kanske inte snyggare än alla andra, men dom såg så sköna ut. jag tog på mej dom och guuud va sköna.
såhär ser dom ut:
jag är kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0