packa upp och packa ner

har ni saknat mej? ja, jag förstod väl de.
men jag har inte haft tid och heller inte tillgång till att blogga.
har infunnit mej i björkliden för filminspelning, vi var ju bara statister men ändå.
vi började spela in vid typ 9 på kvällen och ända till 3 på natten fick vi vara där. "perfect, but one more time" lät de hela tiden.
Det var kul, men jag kan säga att iskallt var det också och nu har jag åkt på förkylning.
fast lite lyx var de väl, varje gång de inte var tagning så kom det nån tjej och stoppade på kläder åt en, haha.
jaja, ni ser ju om typ ett år när allting visas, då kommer jag bli känd ;)

far till pounikko imorn och är där i några veckor så jag kommer inte att blogga fören efter det. hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0