konstig pappa

pappa och jennie är i bulgarien, eller asså jag är inte säker på att de va bulgarien för jag glömmer alltid bort vad de va. men nånting på B iallafall. dom är där bara dom två, de är typ nån bröllopsresa eller vad man nu ska kalla de. dom gifte ju sig för 8 år sen men han väl aldrig åka på nån bröllopsresa.
de jag vill komma till var att de ringde i min mobil. "konstig pappa" stod de. jag började le för mej själv och svarade, han skulle bara fråga vad jag villa ha för storlek på min tröja. men iallafall jag började fundera varför han heter "konstig pappa" och kom på att de är ju hans andra nummer. och jag kunde ju inte ha två nummer vart det stod pappa så de andra nummret fick heta så eftersom jag inte kom på nått annat att skriva. så han är inte konstig trots allt, namnet kom jag nog på eftersom det var ett konstigt nummer.
helt ointressant inlägg men jag har tråkigt och inget att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0