bara för att lixom.

elina vill att jag skulle blogga men jag visste inte om vad så då sa hon några saker jag skulle skriva om.
första saken: sommaren har ju precis börjat så jag ska åka till börkliden, fara till pounikko, jobba, fa till luleå och umeå. dom sakerna är helt klara, sen får vi ju se vad jag gör resten av sommaren.
andra saken: vad jag vill bli när jag blir stor. den tanken tänker man ju typ hela livet och de hinner ändras många gånger. när jag var liten ville jag bli fröken, alltså på ett dagis, ett tag ville jag bli fröken i en skola. för typ ett år sen vill jag jobba som assistent. men just nu vill jag jobba som barn-psykolog när jag blir stor. fast om ett år kanske jag vill bli brandman eller pilot. man vet ju aldrig. helst vill jag inte bli stor.
tredje saken: innan jag dör vill jag göra ganska många saker. jag vill simma med delfiner, rida på kameler och elefanter. åsså vill jag resa jorden runt. mest av allt vill jag bada i molnen.
och här har vi självaste elina:
här har ni hennes blogg: www.elinaenoksson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0