vad hade jag på mej igen

dag 14 alltså.
först innan jag ides klä på mej hade jag bara en stor t-shirt med renar på och trosor.
sen skulle jag gå ut, då tog jag på mej min huvtröja som jag fick av andreas, sofia oxh vilja i julklapp och ett linne och mina leggins.
sen  gick jag hem och bytte till mjukisbyxor.



igår: sattt vi hemma hos andy typ hela kvällen tror jag, eller julia, om du läser dehär, vare så? :)

idag: kom sara.p till mej och vi gick till andy med julia, sen följde jag sara en bit till bussen och sen gick jag tillbaka till andy. vi tittade tv och efter ett tag gick vi till julia, där myste vi och tittade film och sånt.


Kommentarer
Postat av: juliasj

hehe yesbox så vare ;)

2011-01-03 @ 05:24:48
URL: http://juliasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0