lördag?

idag är de lördag. helgerna är inte som förut,
dom var alltid hur roliga som helst.
men vad hände?

helgen med janni och ida var ju hur kul som helst.
och förra helgen med dom andra tjejerna var också kul.

men sen då? de är helt dött i kiruna nu för tiden..

igår var en helt seg dag, eller hade ju lite kul. men allting kändes konstigt.
idag blir de väl säkert en minst lika seg dag.
jag saknar karretjejerna hur mycket som helst!



aja inte bara depp nu,
NÄSTA HELG ÄR DET JOKKMOKKS MARKNAD!!!!! :D :D

Kommentarer
Postat av: stina (y)^^

men imorgon ska du ha det kult, för jag har bestämt att du ska vara social med mig och fanny och kolla skoter hoppning med mig!;)

2011-01-29 @ 22:43:13
Postat av: juliasj

sv: jo de var den! :D

2011-02-02 @ 15:00:31
URL: http://juliasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0