dag 16

min första kyss var faktiskt inte med min första kärlek.
för jag var liten och var nog inte kär i den kille jag kysste.
tro de eller ej men vi gick i 6års och pussades/kysstes bakom soffan och på toan.
kille hette simon och vi gick i samma klass ändå till 6an, sen gick jag sjuan i en annan och åttan gick vi tillsammans.
men nu går jag i en annan klass igen.
vi var nog inte kära, gjorde de nog mest bara för att.
minns inte riktigt varför..haha



idag vaknade jag och åt frukost, efter ett tag kom mamma hem och vi åt middag. sen började mamma spackla i mitt rum för imorn ska vi börja tapetsera. de ska bli fint! :D

sen under kvällen har jag hunnit vara på uh och träffa lite folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0