:D

Dagen igår var den bästa på länge, jag hade hur kul som helst, med några av dom bästaste i världen.
Jag var med Matilda, Annelaila, Elina och Viktoria.

Vi började gå på stan med Katarina efter skolan, sen for vi på ica och handlade mat och chips och allt möjligt.
vi for till elina och viktoria och lagade tacos. efter att vi alla hade ätit oss så proppmätta så vi knappt kunde gå gick vi och trängde oss i sängen å låg å pratade.

Sen diskade vi undan och fixade fram kladdkaka och hallon. Vi åt de och hade skitanskul.
senare tittade vi film och åt chips. Easy A hette filmen och den var jättebra :)

Efter filmen beställde vi taxi till OK Q8 fram och tillbaka för att köpa glass och hyra en film. Eller vi kan ju låssas att vi beställde taxi, för egentligen var de min mamma som körde oss gratis med taxin.

Vi hyrde Dear John, men alla utom Viktoria somnade till den.
Sen efter filmen när vi skulle sova så kunde inte jag och elina sova så vi gick upp igen och tittade facebook åsså låg vi i soffan och sa: vi ligger här tills vi somnar, de dröjde inte länge så somnade vi. halv 5 på morgonen vaknade vi och gick och la oss i sängen igen.

Dehär var också min dag 30- ett sista ögonblick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0