Vinnaren i tävlingen!

Vinnaren i tävlingen blev........Josefin!
Hon skrev den här motivationen: Jag vill komma på ett jätte smart rim att jag har en chans att vinna men vet inte hur jag ska hinna. Som du vet har jag snart praktik, kan ju inte påstå att jag har någon taktik. För hur smart är man om man sparar allt till sist, ungefär som en groda som sitter på en kvist. Emmaleena, om du vill vara min hjälte kan du skänka mig en mjälte, eller så tar jag gärna emot en pokal men jag har inte heller något emot att vinna ett skal! :D
Och ville ha det här skalet: http://www.mirabling.se/diamond-purple?grp=775496
SÅ ETT STORT GRATTIS TILL JOSEFIN OCH HOPPAS HON BLIR NÖJD MED SITT SKAL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0