min sommar

nu är sommarlovet snart slut och sommaren också tycker jag.
under den här sommaren så har jag hunnit göra allt jag ville göra och hade tänkt göra.
sommaren började ju med grundent, vaka och skolavslutning, superroliga sista dagar med höggas 95:or.
sen efter några härliga veckor hemma i kiruna så for jag till karre för att jobba, där hann jag vara med anneli och katarina. därifrån har jag tyvärr inga bilder.
efter att ha varit i karre i bara några dagar så for jag, ida, john-ante, pia och många andra med ilfart till björkliden för en väldigt iskall men rolig filminspelning.
väl hemma därifrån så hann jag bara vara hemma i några timmar innan resan gick mot karesuando och pounikko.
efter det så for jag med mamma till luleå och umeå för sol och bad och mys.
har även hunnit vara i finland hos världens bästa faffa.
den här sommaren har jag faktiskt hunnit vara hemma i kiruna mer än jag har varit dom andra sommrarna och de har varit jättekul, har hunnit vara med många komisar och bara tagit det lungt.
blev ett ganska långt inlägg, men jag ville berätta om min sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0