Första inlägget 2010.

Oj, såg just att jag inte har bloggat sen 16 november, men jag hade faktiskt glömt bort bloggen..eller inte glömt bort, men ni förstår. Jag har ju nästan varje dag såna tankar typ: åå, dehär måste jag skriva i bloggen. Men sen när jag väl sitter framför datan så glömmer jag att gå in på bloggen, igår fick jag världens blogglust när kjag skulle sova, så jag tänkte att de får bli ny start i bloggen när de är Nytt år.

GOTT NYTT ÅR!

Och nu är det bara två månader kvar till jag blir faster! :D Jag längtar!
I julklapp fick jag:

Av mamma:
Nya slalomskidor och pjäxor
Två tröjor
Hello Kitty pyamasbyxor
Hello Kitty sockar
Trosor
Jätte snygga öronhängen
kalsonger

Av pappa:
Ipod
Hörlurar
balsam skaer och hår grejer och massa :)
Pengar
Presentkort

Av Andreas och Sofia:
En jättegod parfym
Hårspray
Hårmuosse
tvålar

Av morbror Fredrik:
Toblerone choklad
doftljus
Giitu Eanu

Av Nicklas, Monica och Fredrik:
En jättefin tröja
Ett hjärthalsband

Tack så jättemycket för alla julklappar!

och jag har inte hunnit få av Fanny och Alina ännu men den här veckan ska jag få :)


Nu ska jag gå och göra mig i ordning för att åka till pappa. hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0