10 januari

Jag och Natalie var ju barnvakt somsagt :) Jag somnade först 2 typ, men sen vaknade jag vid 4 och de kändes som att jag hade sovit i 12 timmar ;s jag låg i sängen och försökte sova ända till typ halv 6, då somnade jag tillslut.
Sen tio över sju vaknade ungarna, vi tittade film och dom fick välling, vid typ 8 gjorde jag frukost. Sen spelade ungarna tv-spel ända till lunch. Vi åt köttbullar och makaroner till lunch. Efter de gick jag och smilla ut med vagnen med Esmeralda, vi promenerade i nästan en timme, sen gick vi förbi konsum och köpte lördags-godis :)
När vi kom hem åt vi godiset och tittade film och lekte lite :) Sen blev det dags för middag, natalie bestämde sig för att göra plättar, dom blev lite brända, men de gör inget :)
Pappa och Jennie kom hem vid kvart i 7. Då var jag så trött så jag nästan svimmade, fast jag höll mej vaken ändå till 12 ;)
Jag sov till 11 idag och då var jag fortfarande jättetrött, men vi skulle äta lunch så jag vara tvungen att stiga upp ;) Sen städade jag mitt rum och packade mina grejer till mamma, men sen kom jag på att jag vill möblera om, så då gjorde jag de, de blev jättebra :)
Påvägen hem hämtade jag pizza åt mamma eftersom hon vill ha :) Och nu sitter jag här :)

Imorn är det skola, och direkt efter de är de innebandyträning :) Sen vet jag inte vad jag ska göra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0