onsdag :)

Nu har jag inte skrivit på typ en och en halv månad..men jag har glömt bort bloggen helt :O

Jag har ju livit faster 17 februari till världens sötaste tjej, Vilja ska hon heta och de passar verkligen henne ;)  
Ihelgen var jag i luleå och tittade på lilla sötingen ;)

Den här veckan i skolan har vi haft temavecka och vart ute jättemycket och imorn ska vi lära 6:orna allt som vi har lärt oss :) sen på fredagen ska vi se film :) vingar av glas ska vi se, den har jag ju sett fast den är bra :)
Sara ska sluta i samiskan :( så vi får en ny lärare, men de blir Anna och hon är ju snäll så de blir bra :)

Förra veckan gick vi till rymdgymnasiet och lärde dom att kasta lasso ;) Det var rätt kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0