dag nummer sjuuu

jag har inte EN bästa vän. jag har många. för mej är en bästa vän någon jag kan lita på och en som kan lita på mej.
sånna har jag många, många speciella som jag håller hårt i och som jag aldrig vill förlora.
men de finns några som jag håller extra hårt på. som kom och bevisade för mej att jag kunde vara mej själv, som visade att jag inte var den enda som är lite knäpp.
dom håller jag extra hårt i och tycker jag extra mycket om. och ni vet vilka ni är. ni är speciella!

okeej idag har jag lekt med vilja typ hela dagen, sen gick jag ut och gick med henne i vagnen och lyssnade musik i ungefär en timme. de var skönt. kvälll är de väl uppesittarkväll och så, så vi ska väl mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0