TACK FANNY :) <3

Som ni ser så har Fanny designat min blogg, och det belv superfint, tycker jag iallafall :D TACK <3
Idag var de skola, de började med samiska, där skulle jag berätta om mej själv, som jag måste fortsätta med imorn för att den ska vara inlämnad 17 september :) Efter de var de massa andra lektioner, på gympan spelade vi fotboll :) mitt lag vann ;) Lycklig ;) Haha :D
Fick höra att Andreas och Sofia ska flytta tillbaka till luleå nu ihelg, jättebra, för jag har längtat :D

Efter skolan vävde jag en massa, men sen tog garnet slut så då var jag tvungen att ringa Ulrika och fråga hur man ska förlänga , vi pratade ett tag, jag pratade också med gulliga Ante (: Hon berättade hur man skulle göra.
Sen åt jag och mamma fickpinnar åsså kom Anki och efter de kom Monica.b, Hanna och Tindra, jag visade massa bilder till hanna och Tindra åsså kom Wilmer också :)

Nyss tittade jag IDOL, de var ju kul och se :)

På fredag blir det nog viikus :) Får väl hoppas att Sara åker dit nu, vi har ju inte träffats sen Pounikko.
Jag funderar på att följa med moffa ut och jaga någon dag, men de är ju om jag orkar och om dom inte ska gå så himla långt :)
På söndag när jag kommer hem blir det väl bilder därifrån då :)

Det blir väl även ett inlägg imorn.

GONATT ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0