fotbolls-KM

Idag när jag vaknade gjorde jag gröt så att jag skulle hålla mej mätt länge eftersom det var fotbolls KM :D
Sen gick jag till Fanny.D för jag skulle åka med henne och sara ner till lombia , vi kom dit typ tio över åtta och skulle spela våran första match klockan tio i nio så vi tittade på nå match sen började vi värma upp :D
Vi spalde mot sjuor från bolki och vi vann med 7-0 :) Våran andra match spelade vi mot vargen åttor och de blev oavgjort, men tillslut så vann vi på straffar iallafall :D
Sen när ci skulle spela semifinal mot niorna på våran skola vart det lite fult spel och vi förlorade med 0-3..tråkigt, men vi kom iallafall på 4 plats och de var typ 10 tjejlag som spelade ;)
Sen så kom mamma och hömtade mej och så lagade dom mat och sen åt vi och nu sitter jag här som vanligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0