Ny mössa idag :)

Snart kommer mamma hem från Haparanda hon har vart där på IKEA åsså var hon på stadium och köpte ne mössa åt mej också :D eller det blev två ;)
I skolan skulle vi ha samiskaprov men läraren hade fått migrän , stackarn..och just den lektionen skulle rektorn simon sitta med också.
Och imorgon har jag sovmorgon till tio eftersom samiskaläraren ska vara ledig :) och sen slutar jag tidigt också :)

Inatt sov jag ju hos mommo och på kvällen tittade vi på gamla bilder, det var jättekul :)




Och idag i skolan så hade vi roligt ;)



Jaja, nu ska jag skynda mej till ica snabbt innan dom stänger ;)


Kommentarer
Postat av: elin

nåå e man läcker ;P

2009-10-07 @ 19:21:01
URL: http://elinkemling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0