:)

Nu har jag inte skrivit sen söndag eftersom att inte bloggen funkade igår, usch!

Jaja, idag fick jag iallafall veta vad jag fick på svenskaprovet och jag fick Vg+ och jag är nöjd :) Sen så gjorde vi ju NO-provet och det gick super bra tyckte jag iallafall :)
Igår fick vi veta HK-provet, jag fick "bara" G+, Jag som hade förväntat mej Vg eller MVG, men jaja bättre än IG iallafall ;)

Idag dog min mommos morbror Joha. VILA I FRID JOHANNES PROST.

Så direkt efter vi hade ätit fick vi höra det så då åkte vi till gammelmoster Anna och var där i typ två timmar, sen kom jag hem hit för mommo och moffa skulle komma hit ;) Och nu är dom här och om en stund ska mamma köra mej till pappa :)

Imorn åker jag ju till Uppsala ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0