:)

Idag hade vi slöjde på Sameskolan hela dagen :) We like :D
Det började med att vi skulle tälja allt som vi hade hämtat från skogen :)
Sen fick vi rast, då spelade vi innebandy i gympasalen :)
Sen skulle vi börja bestämma vad vi ska göra, och jag ska göra ett halsband som ser ut som en trolltrumma fast mycket mindre då ;)
Vi började fixa material som vi skulle ha till våra grejer och sen hade vi lunchrast, då åt vi, makaronilåda, och sen gick vi allihopa till statoil och köpte lite godis ;)
Sen spelade vi innebandy igen till tolv :)
Och sen slöjdade vi igen då, jag hann göra ganska långt, kanske hinner färdigt med den nästa gång ;)

Igå blev det inget inlägg, för precis när jag skulle skriva så frågade Robin och Niklas och jag och Natalie kunde vara med dom så då gick vi till Robin och på kvällen så orkade jag inte.

Niklas fyllde iallafall år och han hade fått typ 3000kr sammanlagt :) Jag är avis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0