måndag

Idag i skolan fick jag veta No-provet och jag fick VG. Jag är nöjd :)
På samiskan började jag översätta texten som vi ska redovisa på onsdag nästa vecka, nervöst! hojja ;)
Men jag känner att jag har lärt mej mycket samiska nu i åttan, jag brukar jag iallafall försöka prata samiska på lektionerna.
På svenskan började jag renskriva min uppsats som ska vara inne på fredag, och jag är snart klar :)
Och på No:n så gick vi igenom lite el.
Och jag har kommit på att jag inte borde sitta bredvid carro på bland-grupps-mattelektionerna för då kommer jag få mycket störande och det är inge bra!

Jaa,vad ska man mer skriva. Jo, det är Johas begravning på fredag och synd att jag inte har nån färdig sjal eller några brorser eller skor, för annars hade jag vela ha kolten på. Men men..får väl hitta nånting annat :)

Ååh, jag längtar till vecka 47. För då ska jag vara i karre i en hel vecka och praoa. Längtar, längtar, längtar :)
Undra hur många timmar jag och sara kommer sova ? ;)


Kommentarer
Postat av: hemlig rren.

det är visst HAHAHAHAHa

2009-11-04 @ 19:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0