söt hunden Selma :)

Idag vaknade jag och åkte med Carina till skolan :) sen i skolan så fick vi veta att matten var inställd för att det var ett viktigt möte, så då trallade jag och ida.f hem till henne för hon skulle typ föra sina skidor eftersom vi inte skulle ha nån gympa heller :)
Sen hände de inte så mycket spännande. Jo vi givk ner till matto för vi skulle hejja på tomas för han skulle träna skider :) fast vi behövde bara titta när han startade.
Nu sitter jag här hos mamma och väntar på att Anita och Hennes hund Selma ska komma :) Det ska bli jätteroligt eftersom jag inte har träffat Anita på länge eller jo jag träffade henne igår men de var ju typ 2 minuter, så de gills inte ;)
Men nu ska jag gå , kanske skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0