söööndag


Där bor jag med min Mamma ;D

Nu sitter jag här och har nyss duschat, imorn är det skola och sen pappa, kul ;D Ikväll är det beck, det blir ju roligt :)
Idag då, först vaknade jag och emelie vid halv 11 tror jag ? åsså låg vi i sängen lääänge ;) Sen steg vi upp gick och fika , sen tittade vi film och sen låg vi i sängen IGEN ;D Efter det tog vi på oss kläderna snabbt och letade Emelie vante som hon tappade igår, vi letade och sen när vi skulle gå till bussen så hittade vi den UTE ;)
Efter jag hade följt Emelie till bussen så åkte jag och mamma till mommo för vi skulle äta, sen tittade jag tv där i typ en timme, sen hem datan, tv, städa, duscha och nu datan igen, fast nu ska jag gå och göra min so läxa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0