MÅNDAG ;D

NÅHEJ ;D Nu har jag i gjorde inte skrivit på några dagar men nu ska jag säga vad jag gjorde ihelg ;)
I fredags var jag på bio med Lina och Julia, det var "I taket lyser stjärnorna" Den var mycket bra ;D Sorglig men även rolig. Sen på lördagen var jag med Fanny, vi gick och gick, sen gick vi hem till min far och sen till mommo och sen  ut ;)
På söndag fyllde min syster Esmeralda ett år, då vaknade jag och tittade när hon öppna sitt paket, sen duscha. Efter det åt vi mat och sen tårta, då kom Fanny och vi busade med syster ett tag, sen ut :)

Idag då, vakna, skola och i skolan hände det inget speciellt. Sen gick jag hem och åt och sen till Malin och vi gick till Emma , Tommy , Casper, Clara och lille Oskar. Och sitter jag här, Imorn ska jag till gränsen med skolan och de blir superkul :D Men nu ska jag gå pusshejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0