lördag

hej hopp ;D Igår kom Emelie hit, eller först var det skola och sen va jag barnvakt en stund åt min kusin Sander. Tindra hade fått vattkoppor, huur många som helst. Sen gick jag och mötte Emelie på bussstation ;D Efter det åt vi sen var vi ute, vi gick på en låååång promenad över typ hel kiruna, utom industri-området och lompis typ :)
Idag då, först ringde Nadja klockan tio och då vaknade vi och låg i sängen typ en halv timme, sen drog vi oss upp och fikade, sen tog vi på kläder och Nadja kom, vi gick på stan jäättelänge, vi köpte varsit par mjukisbyxer på intersport och dom köpte annat :) sen gick vi hem, sen hampis, sen till Nadjas syster och albert (en hund) Nadjas syster bodde precis vid min pappa så jag sprang dit och titta på nya lägenheten. Esmeralda var jättebusig och mina nya kläder hade kommit :) Sen gick jag tillbaka till Nadja och Emelie och då gick vi ut med Albert. Efter de på konsum och köpte glass, vi vräkte i oss den och sen tittade vi tv och lekte kurragömma i typ fem minuter XD Sen tv, tv ,tv och sen gick jag och Emelie hem. Nu sitter vi och tittar film och äter chips :)
Men nu ska jag gå hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0