Fanny FannY fanny.

Nu sitter jag här och skriver och läser blogg. Hade egentligen inte lust att skriva idag, men bara för Fanny. För hon skrev att hon har haft tråkigt när inte jag har skrivit blogg :)
Idag var det skola och vi gjorde väl inget annorlunda, det har börjat en ny tjej i 7c förresten, Brandy..känner inte henne men hon är säkert jättesnäll :)
Vi hade skidor idag på gympan igen och min skida gick sönder, IGEN, börjar bli less på skolans skidor, dom borde skaffa nya ;)

Usch , vad många som har börjat röka, snusa och dricka i min ålder. Fy hur kan man slösa bort sitt liv på en sån sak, okej dom kanske tycker det är roligt men vänta till man är myndig i alla fall! I sjuan på min skola går de ungefär 75-80 elever och nästan 65 % av dom röker och snusar, inte bra alls. Och på tala om de, dom skolkar mer än dom är på lektion också, Fy!
Aja, men nu ska jag gå och titta tv, hejdå :)


Kommentarer
Postat av: fannyyye (:

tacktack emma för att du skrev i din blogg ^^ haha ;D <3

2009-03-18 @ 12:52:18
URL: http://nossaile.blogg.se/
Postat av: lova

Ehum, det var typ nån brandy som eldade upp lompisskolan..

2009-04-05 @ 16:31:10
URL: http://lovaalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0